Din categoria „Sărmanul Blizzard”, toată lumea pare să dea din stânga și din dreapta într-un anumit studiou de jocuri. După ce Riot a dezvăluit că sare la jugulara celor de la Blizzard, acum vine și Grinding Gear Games cu un anunț foarte important. Path of Exile 2.
În cadrul evenimentului ExileCon, în care au fost dezvăluite o grămadă de noutăți pentru jocul existent, a fost prezentată și continuarea lui Path of Exile. Un joc gândit inițial ca un simplu expansion, dar care ar fi lungit prea mult campania. Așa că Grinding Gear Games s-a folosit de această ocazie pentru a îmbunătăți motorul jocului, cu grafică superioară, fizică, optimizări de performanță și câteva schimbări însemnate ale modului în care jocul funcționează.
Spre exemplu, în Path of Exile 2 nu veți mai băga skill gems direct în obiecte, ci într-o interfață dedicată. Practic, tot în obiecte le băgați, dar sunt toate la un loc, lucrurile sunt mult mai clare despre ce skill de suport merge cu ce, iar toate armele și armurile pot fi extinse pentru a căpăta 6 socket-uri. Asta permite și adăugarea unei categorii noi de skill gems, ce pot reuni la un loc mai multe abilități conectate, declanșându-le pe toate într-o singură scurtătură. Asta va fi foarte util pentru buff-uri.
Noua campanie a jocului se întinde pe șapte acte, a căror poveste are loc 20 de ani după ce zeul Kitava a fost ucis, iar lumea nu s-a îndreptat tocmai într-o direcție grozavă.
Jocul aduce tot ce avea Path of Exile în el în ceea ce privește personaje, abilități, inamici și toate cele. Tot ce a fost adăugat în fiecare expansion. Nimic nu este eliminat. În schimb se adaugă clase de ascendență noi, obiecte noi, locații noi, inamici noi, și abilități diverse, cum ar fi cea de a deveni un vârcolac.
Orice micro-tranzacție efectuată în jocul existent va fi migrată în Path of Exile 2, așa că nu veți pierde absolut nimic.
Noua creație va fi disponibilă sub forma unui beta test la sfârșitul anului 2020, foarte probabil înainte ca Diablo 4 să fie lansat.
Be First to Comment