Cea mai nouă actualizare pentru Elden Ring introduce opțiunea de a activa ray tracing în joc. Asta este o mișcare făină care va face lumea jocului să arate și mai bine prin intermediul iluminării realiste. Singura problemă este că tehnologia asta a venit singură, fără partenerii săi de nădejde, NVIDIA DLSS și Radeon FSR. Asta înseamnă că activarea ray tracing-ului îți va pune sistemul în genunchi.
Pentru a combate asta, cei de la From Software au actualizat și lista de specificații tehnice necesare pentru a rula jocul în condiții optime. Iar după actualizarea v1.09, Elden Ring are nevoie de următoarele componente pentru a funcționa corect:
Setări minime
- CPU: Intel Core i5-10600K sau AMD Ryzen 5 3600XT;
- RAM: 16GB;
- GPU: NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti sau AMD Radeon RX 6700XT;
- Setări in-game: 1080p – Low Quality – Low RT.
Setări recomandate
- CPU: Intel Core i7-10700K sau AMD Ryzen 7 3800XT;
- RAM: 16GB RAM;
- GPU: NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti sau AMD Radeon RX 6900 XT;
- Setări in-game: 1080p – High Quality – High RT.
Din câte puteți vedea, recomandările astea sunt doar pentru rezoluția FullHD (1920×1080), ceea ce înseamnă că pentru 1440p deja ne uităm spre plăci precum RTX 3090, iar în 4K probabil singurele care ar putea face față sunt cele din ultima generație aka. RTX 4080 și 4090. Din păcate, capabilitățile de ray tracing ale plăcilor de la Radeon culminează cu RX 7900 XTX care oferă performanțe similare cu RTX 3080 în această categorie. Deci flagship-ul taberei roșii ar face față în 1440p.
Noua actualizare pentru Elden Ring nu a adus numai ray tracing. De fapt, lista de schimbări este destul de mare și include ajustări serioase pentru gameplay. Nu o să stau să înșir tot ce conține changelog-ul, însă un mic spoiler ar fi că topoarele mari au devenit și mai puternice decât erau până acum. Pentru lista completă de schimbări consultați pagina oficială.
Be First to Comment