Când vorbim despre jocuri de anul trecut, Dying Light 2 este unul dintre titlurile care au reușit să iasă în evidență. Succesul înregistrat de acest joc i-a motivat pe chinezii de la Tencent să facă o ofertă pentru a cumpăra studioul responsabil, iar câteva săptămâni mai târziu tranzacția a fost realizată. Care este prima mișcare pe care au făcut-o cei de la Techland după achiziție? Au introdus un magazin de microtranzacții în joc.
Techland au vorbit despre elementele pe care le poți cumpăra din magazinul in-game al lui Dying Light 2 și au susținut că este vorba strict despre chestii cosmetice. În momentul de față sunt disponibile 11 budle-uri, unul dintre ele fiind cu tematică The Walking Dead. Pachetele astea pot fi cumpărate cu DL Points, iar jocul îți oferă 500 de astfel de puncte bonus pentru a te motiva să mai iei și tu câteva, așa, să ai acolo de-un skin pentru personajul din joc.
De bine de rău, cică DL Points vor putea fi obținute și jucând, prin intermediul evenimentelor in-game din Dying Light 2. Cu toate astea, nu este destul și nu îndulcește cu nimic faptul că un joc single-player lansat deja de mai bine de un an, primește un magazin de microtranzacții. Jucătorii au reacționat foarte repede și și-au exprimat nemulțumirile față de noua actualizare prin intermediul unor postări pe reddit. Din păcate, încă un studio bun a picat în plasa tacticilor de monetizare.
Be First to Comment