Baldur’s Gate 3 pare să fie cea mai mare lansare a anului până acum, iar în primul weekend de după lansare a reușit să strângă 800.000 de jucători activi. Jocul a urcat pe locul doi în leaderboard-ul Steam, fiind mai popular decât titluri precum DOTA 2, Rust, Team Fortress 2 și Apex Legends. Singurul joc pe care nu l-a detronat din poziția sa a fost Counter-Strike: Global Offensive. După cum m-aș fi așteptat, dezvoltatorii au fost luați prin surprindere de succesul jocului.
Probabil ar trebui să stau departe de echipa IT a perioadă. Le-am spus că ne așteptăm la maxim vreo 100K jucători. Swen Vincke, Larian Studios
Dar să nu credeți că succesul lui Baldur’s Gate 3 a fost căpătat pe degeaba. Pe lângă recenziile pozitive și nevoia în piață de un RPG serios cu o componentă narativă bine dezvoltată, mare parte din popularitatea jocului vine din modul în care a fost dezvoltat. Cei de la Larian Studios au lansat o versiune early access încă din 2020 și au ajustat jocul în funcție de feedback-ul primit de la gameri.
Asta nu a ajutat doar la imaginea aproape perfectă a jocului, care nu are nici microtranzacții sau tactici shady implicate, dar le-a construit celor de la Larian Games o mulțime de karma pozitivă. Studioul a crezut în comunitate și a ascultat părerile gamerilor, iar jucătorii la rândul lor s-au asigurat că munca dezvoltatorilor este apreciată și răsplătită. Baldur’s Gate 3 este un exemplu de „Așa da!” în industria de gaming și mi-ar plăcea să văd deschiderea asta din partea mai multor studiouri.
Be First to Comment