CEO-ul Take-Two, Strauss Zelnick a facut publice niste informatii foarte interesante despre potentialul vanzarilor pe PC a jocurilor publicate de companie. Conform spuselor acestuia, lumea gaming-ului s-a schimbat iar acum PC-ul poate genera oriunde intre 40 si 50 la suta din profiturile unui joc.
Lumea s-a schimbat. Cand vine vorba de o lansare pe consola, PC-ul poate aduce 40 sau chiar 50 la suta din vanzarile totale. Acum zece ani, acest procent era de numai 1 sau 2 la suta. Este clar, o schimbare mare a avut loc. O platforma care obisnuia sa fie exclusivista inainte, devine incetul cu incetul una foarte accesibila. Asta inseamna ca hardware-ul este mai mult, ei bine hardware si este mai accesibil, iar astea sunt vesti bune pentru noi toti.
Strauss Zenick, intr-un interviu acordat publicatiei Games Industry
Asta explica, in mare, de ce Red Dead Redemption 2 vine si pe PC si de ce tot ce va aparea in viitor de la Take-Two va ajunge si pe platforma noastra. Si ca tot vorbim de Red Dead Redemption 2, Rockstar si Take-Two sustin ca versiunea de PC era in plan de la bun inceput. Da, chiar daca nu a fost anuntat, companiile deja aveau planuri sa lanseze jocul si pe PC.
Sa fiu sincer, nu ma surprinde deloc. Pana la urma, este exact aceeasi strategie pe care Rockstar si publisherul sau au luat-o cu Grand Theft Auto 5 si pot sa pun pariu ca aceeasi soarta o va avea si Grand Theft Auto 6, oricand va aparea. Sau poate va aparea si pe PC in acelasi timp cu lansarea pe console, mai ales ca noile console sunt mai aproape de statutul de calculatoare din punct de vedere al hardware-ului pe care functioneaza.
Be First to Comment