Ubisoft se pregăteşte de lansarea jocului Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, shooter-ul militar open-world la dezvoltarea căruia a lucrat şi o echipă formată din peste 200 de specialişti din cadrul studioului Ubisoft Bucureşti. Aceştia au contribuit, printre multe altele, la crearea lumii, a misiunilor, a armelor, la modul multiplayer PvP Ghost War, dar şi la adaptarea integrală a jocului pe consola PlayStation 4.
Echipa locală de producţie de la Ubisoft Bucureşti a dezvoltat integral Ghost War, modul multiplayer Player versus Player, ce va fi disponibil chiar din ziua lansării. În plus, hărţile pentru multiplayer au fost construite în totalitate de către Ubisoft Bucureşti şi sunt parte integrantă a lumii din Ghost Recon Breakpoint. O altă noutate este introducerea sistemului comun de progresie, care permite jucătorilor să crească nivelul aceluiaşi personaj în ambele moduri de joc, PvP şi PvE.
Ubisoft Bucureşti a dezvoltat mai mult de jumătate din lumea jocului, inclusiv armele, accesoriile acestora, şi toate misiunile adiţionale ale campaniei principale din Ghost Recon Breakpoint.
Ubisoft Bucureşti a acumulat o experienţă de peste 9 ani în producţia francizei Ghost Recon, studioul local colaborând, pentru Breakpoint, cu Ubisoft Paris, Bordeaux, Montpellier, Belgrad, Odessa, Kiev, Milano şi Shanghai. Mai mult, testarea calităţii jocului s-a realizat de către echipa de QA din Bucureşti, formată din peste 200 de game testers, împreună cu Ubisoft Kiev şi Pune.
Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint va fi disponibil începând din 4 octombrie 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.
Articol preluat de pe go4it.ro
Be First to Comment