Modding-ul a fost parte integrală din Grand Theft Auto încă de pe vremurile în care băgam Daewoo Matiz și manele în GTA III sau Vice City, dar odată cu trecerea timpului și popularizarea componentei online, cei de la Rockstar au început să se lupte cu creatorii de moduri. Asta a dus, în 2015, la banarea conturilor a mai mulți creatori de moduri cunoscuți sub numele de Cfx.re, echipa din spatele FiveM.
Asta n-a oprit nici creatorii modurilor, nici gamerii care le-au apreciat mai mult decât jocul original. Iar când nu li te poți opune, li te alături. Sau dacă ești Rockstar, angajezi întreaga echipă de oameni care a reușit să creeze un mod de joc mai popular decât GTA Online pentru a-ți îmbunătăți propriul produs de-a lungul timpului.
Astăzi, suntem mândri să anunțăm că Cfx.re – echipa din spatele celor mai mari comunități Rockstar de roleplay și modding, FiveM și RedM – fac oficial parte din componența Rockstar Games.
În ultimii cinci ani am urmărit cu entuziasm cum comunitatea noastră creativă a găsit moduri în care să extindă posibilitățile din Grand Theft Auto V și Red Dead Redemption 2, în special prin creerea serverelor de roleplay și dedicarea față de acestea. Ca și metodă de a le susține în continuare eforturile, ne-am actualizat politica referitoare la modificări pentru a le include în mod oficial pe cele de roleplay create de comunitate.
Rockstar ia prima decizie deșteaptă din ultimii ani
Pare că de când au scos Red Dead Redemption 2 la apă, cei de la Rockstar și-au cam pierdut îndemânarea. Nu au lansat niciun joc serios în ultimii cinci ani, iar deciziile luate de publisher, Take-Two, le-au adus o mulțime de hate din partea comunității. Părinții lui GTA aveau nevoie astfel de un boost de popularitate, și ce mod mai bun de a-ți face reclamă pozitivă decât prin susținerea unor proiecte pe care jucătorii le iubesc?
Bine, asta nu ar trebui să ne distragă de la faptul că tot cei de la Rockstar tocmai au „lansat” Red Dead Redemption pentru PlayStation 4 și Nintendo Switch fără să îi aducă vreo modificare. Asta e cu atât mai stupid cu cât versiunea backwards compatbile de pe Xbox One vine cu texturi la rezoluție 4K și tot felul de îmbunătățiri care fac jocul să se simtă remasterizat. De ce nu s-a ales această versiune pentru relansarea de săptămâna trecută, rămâne încă un mister, dar prețul de 50$ combinat cu lenea de care s-a dat dovadă, prevestesc un GTA 6 creat pentru a crea bani, nu ca fan-service. Sper să mă înșel… sper atât de tare să n-am dreptate.
Be First to Comment