Press "Enter" to skip to content

Netflix a raportat aproape 6 milioane de abonați noi în trimestrul al doilea

Netflix (NFLX) a fost una din „performerele” zilei de ieri, cu o scădere de 8,41%, alături de Tesla, ducând scăderea indicelui NASDAQ la peste 2% în condițiile în care indicele DowJones a înregistrat ce-a de-a șaptea zi consecutivă de creștere.

Scăderea acțiunilor Netflix vine pe fondul scăderii veniturilor din al doilea trimestru al anului, venituri ce au venit și sub estimările analiștilor. Cu toate acestea, compania a adăugat 5,9 milioane de abonați noi în acest trimestru, cu mult mai mult decât estimările, număr de abonați ce au venit pe fondul renunțării la partajarea parolelor.

Veniturile trimestrului al doilea au crescut la 8,19 miliarde de dolari de la 7,97 miliarde de anul trecut, sub așteptările analiștilor ce estimau venituri de 8,29 miliarde de dolari. Profitul net al perioadei a fost de 1,49 miliarde de dolari – 3,29 dolari per acțiune, în creștere ușoară de la profitul de 3,20 dolari per acțiune înregistrat în trimestrul al doilea din 2022. O cifră pozitivă a fost cash-flow-ul perioadei, de 1,3 miliarde de dolari comparativ cu nivelul ușor negativ înregistrat cu un an în urmă.

Greva scenariștilor și actorilor de la Hollywood va avea un impact mai redus asupra producțiilor Netflix

Una din marile provocări pentru Netflix raportat la ceilalți competitori este că nu oferă – cel puțin pentru moment, transmisiuni sportive sau știri; în al doilea rând, greva prelungită a scenariștilor de la Hollywood, cărora li s-au adăugat și actorii în ultimele săptămâni, va avea un impact mai mare sau mai mic asupra producțiilor difuzate de companiile de streaming și se pare că Netflix va avea cel mai puțin de suferit, multe dintre producțiile proprii estimate a apărea pe final de an și început de 2024 sunt deja produse.

Succesul reprimării conturilor partajate va fi extins în toate țările în care a fost adoptată această strategie (de la aproximativ 100 de țări în prezent) și astfel compania se așteaptă să atragă noi abonați. Pentru trimestrul al treilea, Netflix preconizează un profit per acțiune de 3,52 de dolari și venituri de 8,52 miliarde de dolari pe fondul creșterii abonaților noi la opțiunile mai ieftine, susținute de reclame.

Acțiunile Netflix au crescut cu aproape 50% de la începutul anului în ciuda scăderii puternice de ieri. Dacă nivelul actual nu va rezista, cel mai probabil vom avea o corecție spre rezistența puternică de la 360 de dolari per acțiune, un nivel foarte bun de intrare pe termen mediu și lung. Oricum, e de așteptat și nu de cumpărat pe această scădere.

Articol preluat de pe zonait.ro

Sharing is caring!

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

shares