Într-o mișcare dramatică de restructurare, Daedalic Entertainment, compania responsabilă pentru neapreciatul joc „Lord Of The Rings: Gollum”, a anunțat concedierea a 25 de angajați și o schimbare strategică, renunțând la dezvoltarea internă de jocuri. Compania germană, achiziționată de Nacon în 2022, plănuiește să se concentreze pe publicarea de jocuri în schimb.
Această schimbare vine după ce site-ul german Games Wirtschaft a raportat concedierile. Daedalic a confirmat decizia de a se despărți de 25 din cei peste 90 de angajați, subliniind angajamentul lor pentru a asigura o tranziție fără probleme. „Apreciem fiecare membru al echipei noastre și este important pentru noi ca tranziția să se desfășoare cât mai lin posibil”, a declarat Daedalic în anunțul lor.
De asemenea, s-a oprit dezvoltarea a ceea ce ar fi fost o continuare a jocului „Lord Of The Rings: Gollum”, un proiect care era în desfășurare de la mijlocul anului 2022 și care era prevăzut să fie lansat la sfârșitul anului 2024. Criticii au criticat primul „Lord Of The Rings: Gollum”, care a fost lansat în mai cu multe, multe probleme. Lucrurile au fost atât de proaste încât Daedalic a trebuit să le ceară scuze gamerilor pentru erorile tehnice și pentru problemele de gameplay, la scurt timp după lansare.
Daedalic, cunoscută odată pentru jocurile sale de aventură point-and-click de succes din anii 2010, precum seria Deponia, a avut dificultăți în a recrea acest succes cu încercările recente de a se diversifica. Încercări precum jocul de strategie în timp real retro „A Year Of Rain” și RPG-ul spațial roguelike „The Long Journey Home” au avut rezultate mixte. Cu toate acestea, compania a avut rezultate mai bune cu publicarea de titluri indie precum ‘Barotrauma’, ‘Inkulinati’, ‘Warpips’ și ‘Shadow Tactics’.
Ca notă finală de asigurare pentru fani, Daedalic a confirmat că spin-off-ul de supraviețuire ‘Surviving Deponia’ rămâne în dezvoltare printr-un studio extern și va fi publicat de companie în viitor.
Be First to Comment