Pentru unii dintre cititorii noștri, numele Unity ar putea suna foarte cunoscut. Compania a lansat motorul grafic cu același nume și pe baza acestuia au fost dezvoltate jocuri precum Pokemon Go!, Beat Saber sau Cuphead. Acum se bucură de o popularitate mare, dar asta nu i-a ferit pe 600 de angajați de concediere, după ce compania a decis să-și închidă aproape jumătate din birouri.
Cu un număr total de aproximativ 7.000 de angajați, Unity a renunțat acum la vreo 8% din forța de lucru. Această mișcare va încuraja programul de muncă remote, iar odată cu închiderea birourilor cred că vorbim despre concedierea oamenilor care se ocupau de întreținerea clădirilor, curățenie, logistică, etc. Iar ăsta este doar începutul, întrucât compania vrea să își reducă amprenta de carbon cât mai mult.
„Tot ce facem ne ajută să ne pregătim pentru o creștere mai mare în viitor” – acestea sunt cuvintele lui John Riccitiello, CEO-ul companiei. Acesta susține că restructurarea are ca scop și reducerea numărului de straturi de management din cadrul firmei. Dacă mă întrebați pe mine, asta ar putea conduce la o mai bună comunicare între colegii de echipă, deci muncă mai bine făcută. Și chiar dacă birourile se închid și munca remote primează, cei de la Unity se pregătesc să-și cheme o parte dintre angajați la muncă cel puțin trei zile pe săptămână.
Acest val de concedieri vine după o perioadă de succes în sânul companiei. Unity a ieșit pentru prima dată pe plus de la înființare (în 2004) până astăzi. Dacă lucrurile continuă pe o pantă ascendentă și motorul grafic continuă să se dezvolte cu aceeași viteză ca și până acum, nu cred că ne mai despart mulți ani până când vom vedea un competitor serios pentru Unreal Engine pe piață.
Be First to Comment