Counter-Strike 2 este în centul atenției de câteva zile, fiind subiectul a mai multe zvonuri recente. Și după câteva indicii că ceva urmează să se întâmple, noul joc a fost confirmat de Valve aseară. Anunțul a venit prin intermediul a trei trailere încărcate pe canalul oficial de YouTube al companiei în care putem vedea ce schimbări au primit câteva hărți emblematice, cum funcționează noul sistem de grenade și am primit și confirmarea că trecem în sfârșit la servere mai rapide de 64-tick.
„Noua eră Counter-Strike începe vara aceasta” – așa sună sloganul campaniei cu care Valve și-a anunțat noul shooter. Counter-Strike 2 o să vină sub formă de upgrade gratuit pentru jucătorii de Global Offensive. Asta înseamnă că hărțile rămân aceleași dar primesc un tratament de înfrumusețare, toate skin-urile îți rămân în inventar și primesc și ele îmbunătățiri vizuale, iar interfața grafică primește un refresh bine-meritat.
Cele mai mari schimbări aduse de Counter-Strike 2
Din ce-am putut vedea până acum, Counter-Strike 2 nu se vrea un joc complet separat, ci mai de grabă un overhaul al unui titlu care din 2012 și până astăzi a stat mereu în topul celor mai jucate chestii de pe Steam. Așa că s-au adus îmbunătățiri fix acolo unde era cazul și începem cu aia care m-a încântat cel mai tare: serverele pe care rulează jocul.
Valve a abordat un sistem de tip „what you see is what you get” ceea ce se traduce printr-o arhitectură diferită a modului în care jocul comunca cu serverele. În prezent, CSGO funcționează pe bază de ticks – adică tu apeși un buton, iar comanda este transmisă către server la un anumit interval de timp. Chiar dacă a funcționat decent o vreme, sistemul ăsta și-a arătat rapid vârsta, iar Counter-Strike 2 vine cu o noutate numită sub-tick updates. Asta înseamnă că jocul va trimite comanda către server fix în momentul în care a primit-o, cu un delay de câteva milisecunde.
Schimbarea asta, cel puțin în teorie, va rezolva în sfârșit situațiile agasante în care ești convins că ai avut ținta pe capul adversarului, dar cumva glonțul nu l-a ciupit deloc. În plus, întreaga experiență de joc se va simți mult mai fluidă și modul în care personajele și grenadele reacționează cu lumea înconjurătoare se va schimba. În ce măsură va fi îmbunătățită experiența de joc, rămâne de văzut, dar am încredere în Valve cu asta.
Be First to Comment