Press "Enter" to skip to content

Concursul NVIDIA DXR Spotlight – Partea a doua

/* custom css */
.td_uid_35_5eb3c9a556650_rand.td-a-rec-img {
text-align: left;
}
.td_uid_35_5eb3c9a556650_rand.td-a-rec-img img {
margin: 0 auto 0 0;
}

Varianta 4.25 Unreal Engine (UE) de la Epic Games este pregătit pentru producție începând de astăzi, ceea ce înseamnă că supportul din UE 4.25 pentru ray tracing în timp real iese din beta. Pentru a sărbători acest moment, NVIDIA dă startul rundei a doua a concursului DXR Spotlight.

Scopul concursului este să încurajeze dezvoltatorii indie de jocuri să experimenteze cu Microsoft DirectX Ray Tracing (DXR). Concursul DXR Spotlight cere creatorilor de conținut și dezvoltatorilor indie de jocuri video să folosească DXR și Unreal Engine 4.24 (sau peste) să creeze variante demo care să evidențiere ray tracing în timp real.

Concursul, care este sponsorizat de ASUS, Epic Games, Microsoft, MSI și Razer încurajează dezvoltarea continuă de conținut cu ray tracing în timp real. Concursul este deschis pentru creatori de conținut și dezvoltatori indie de jocuri video cu vârste peste 18 ani. NVIDIA va alege câștigătorii în baza 3 criterii: creativitate, originalitate și merit tehnic.

Impactul Indie asupra Ray Tracing

 Supportul DXR nu este doar pentru studiourile mari. Am văzut lucruri minunate făcute de dezvoltatori indie de jocuri video folosind ray tracing, precum Stay in the LightBright Memory și Deliver Us The Moon. Este o modalitate excelentă prin care aceștia își pot scoate în evidență jocurile.

Articol preluat de pe movienews.ro

Sharing is caring!

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

shares