Bethesda a publicat spotul publicitar pe care îl va folosi pentru promovarea TV a jocului DOOM Eternal, cea mai nouă creaţie a veteranilor de la id Software. În mod curios, având în vedere tematica seriei DOOM, cele 30 de secunde nu sunt acompaniate de sonorităţile de metal industrial la care ne-am fi aşteptat, ci de piesa “Rebel Renegade”, produsă de Tommee Profitt (feat. Beacon Light).
De asemenea, colegii de la IGN au publicat un nou clip din DOOM Eternal, prezentând nouă minute de gameplay dintr-un “Master Level” al noului shooter. Aceste “Master Levels” sunt ediţii “remixate” ale nivelurilor clasice, mult mai dificile, cu dispuneri diferite ale monştrilor, ce se deblochează progresiv pe măsură ce parcurgeţi campania.
DOOM Eternal va continua evenimentele din DOOM (2016), păstrând formula de bază a acelui joc şi îmbogăţind-o cu noi elemente, precum accentul pus pe deplasarea fluentă prin mediul înconjurător, adăugarea lansatorului de flăcări, locaţii noi pe care vom avea ocazia să le explorăm, design-ul îmbunătăţit al monştrilor, posibilitatea de a-i dezmembra treptat, dar şi modul multiplayer Battlemode, în care doi demoni se vor putea alia împotriva Doom Slayer-ului. A fost confirmat faptul că DOOM Eternal nu va include microtranzacţii.
DOOM Eternal va fi lansat pe 20 martie 2020, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One, PC şi Google Stadia. Ediţia pentru Nintendo Switch va fi disponibilă la o dată ulterioară.
Articol preluat de pe go4it.ro
Be First to Comment