Street Fighter 5 este cea mai recentă încarnare a seriei, dar nu tocmai cea mai adorată. Motivul este simplu. Capcom l-a lansat pentru a putea fi jucat la EVO 2016 înainte de a fi gata. Iar asta a dus la multe probleme.
Nu avea conținut suficient, nu avea singleplayer, nu avea o componentă super-stabilă de multiplayer. Iar o problemă pe care o avea din prima zi era desincronizarea ce putea avea loc atunci când cei doi participanți întâlneau ceva lag. Desincronizarea provoca revenirea constantă la starea în care se afla lupta, pentru unul din jucători, cu 15 cadre în urmă. Asta duce la o experiență groaznică, deoarece acțiunea funcționează mai mereu în reluare.
Capcom nu a prea găsit o soluție, deși una era sugerată încă din ziua lansării. Dar recent, un modder numit Altimor, a lansat un DLL modificat ce pare să repare problema cu totul. Iar efortul său nu a durat ani de zile, nu a durat luni, nu a durat săptămâni. A fost nevoie de două zile, și asta fără să aibă acces la codul sursă al jocului, Modder-ul este de părere că această modificare ar fi putut fi efectuată într-o jumătate de oră dacă avea acces la codul sursă.
Street Fighter 5 este pur și simplu mai cu acest mod, conform celor care l-au testat deja. Iar în tot acest timp, în toți acești ani, Capcom nu a ridicat un deget să repare problema. În sfârșit începe să semene cu acel Capcom din vremurile „bune”, care nu știa cum să implementeze suport pentru mouse într-un shooter de pe PC. Poate ar fi bine să nu mai semene cu acel Capcom, și să semene cu cel care a lansat Resident Evil 2, și 7.
Be First to Comment