2K Games tocmai a anuntat formarea unui nou studio numit Cloud Chamber care se va ocupa de un nou titlu din seria BioShock, un joc care este insa la ani distanta de momentul lansarii conform publisherului.
Un colectiv de oameni pregatiti sa impinga limitele divertismentului interactiv prin crearea unei experiente unice si incitante, Cloud Chamber isi va construi echipa in doua locatii: Sediul principal al 2K San Francisco din Novato, California, cat si in Montreal, Quebec, locatie care gazduieste primul studio canadian al 2K. In plus, 2K va anunta ca studioul Cloud Chamber a inceput lucrul la urmatoarea iteratie din franciza recunoscuta pe plan mondial, BioShock, care va fi in proces de dezvoltare pentru urmatorii cativa ani.
Cloud Chamber este condus de Kelley Gilmore, care in trecut a lucrat la Fireaxis Games, companie achizitionata de 2K in anul 2005 si cunoscuta pentru jocurile de strategie Civilization si XCOM. Chiar daca Ken Levine, care a regizat BioShock 1 si Infinite nu este afiliat sub nici o forma cu proiectul, Gilmore le-a spus celor de la IGN intr-un email ca oameni precum Hoagy de la Plante (director de creatie in cadrul BioShock 1 si 2), Scott Sinclair (art director in cadrul BioShock 1 si Infinite) si Jonathan Pelling (art team creative director in cadrul Infinite) sunt implicati in dezvoltarea noului joc in cadrul studioului Cloud Chamber.
Echipa noastra crede in frumusetea si puterea diversitatii, iar asta s-a vazut si in procesul de creatie al acestui studio, dar si in natura gandirii sale colective. Suntem un grup de creatori de jocuri foarte experimentati, care include multi oameni responsabili de nasterea primului BioShock, dezvoltarea acestei francize si notorietatea pe care a castigat-o si suntem onorati sa facem parte din familia 2K drept responsabili pentru continuitatea acestei francize iconice.
Kelley Gilmore, Cloud Chamber
Ultimul joc din aceasta serie, BioShock Infinite, a fost lansat in 2013. Chiar daca nu au existat prea multe discutii referitoare la urmatorul joc din serie, anul trecut, o parte din oamenii de la Hangar 13 au plecat ca sa lucreze la un nou proiect BioShock care poarta numele de cod Parkside, in urma lansarii lui Mafia III si un an turbulent care a dus la multe concedieri.
Be First to Comment