Cand aud numele „Nokia” mentionat undeva, ma gandesc instant la telefoane. Cam pentru asta este cunoscuta compania finlandeza. Totusi, se pare ca aceasta se extinde, cel putin cu numele – retaileri third-party vor folosi numele brandului pe anumite produse. Dintr-un raport al celor de la Gadgets 360, compania indiana Flipkart a primit acordul de a folosi brandul Nokia pe seria sa de televizoare inteligente. Aceasta este „o premiera globala pentru brand in categoria de TV”, conform Flipkart, care este un retailer e-commerce major din India.
Vipul Mehrotra, VP-ul Flipkart pentru parteneriatul cu Nokia adauga ca „Flipkart intelege nevoile si comportamentul consumatorilor din India, iar prin puterea pe care o are pe piata, compania va ajuta televizoarele cu brandul Nokia sa fie accesibile si ieftine.” Daca aceasta strategie cu televizoare va functiona, ar putea fi un pas inainte pentru Nokia, un brand care nu a mai fost proeminent in viziunea publica de ceva timp.
Televizorul LED inteligent de 55 de inci 4K Ultra HD de la Nokia va integra doua boxe de 24W, care sunt parte dintr-un sistem audio JBL de la Harman (alt aranjament de parteneriat). In timp ce Flipkart spune ca TV-ul are un sistem de operare bazat pe Android, nu este specificat nimic legat de Android TV. Televizorul va avea un ecran cu format 16:9 si o rata de refresh de 60 de hertzi, suport Dolby Vision si HDR10, alaturi de trei porturi HDMI si doua porturi USB.
Primul TV care etaleaza numele Nokia se va vinde pentru pretul de 41.999 rupii indiene (echivalentul a 589 dolari americani). Conform Gadgets 360, acesta va fi disponibil incepand cu data de 10 Decembrie.
Be First to Comment