Pe măsură ce internetul se transformă într-o parte din ce în ce mai integrală a vieții noastre de zi cu zi, devine din ce în ce mai evident că o mare parte din populație nu este tocmai pregătită pentru răspunderea personală de a nu crede tot ce vede pe internet. Iar pe cât de amuzante pot fi poveștile despre cum cineva a încercat să descarce mai mult RAM, ramificațiile pot fi sinistre.
Ca urmare, zilele trecute Twitter a dezvăluit că va interzice complet reclamele politice. Iar acum, Google anunță propriile măsuri pentru a limita reclamele de această natură. Mai exact, Google anunță că nu va mai publica reclame ce conțin informații ce pot fi dovedite a fi false, sau informații ce manipulează în vreun fel realitatea.
Nu doar asta, dar compania va interzice țintirea grupurilor prea precise din populație folosind uneltele sale. Reclamele politice vor putea fi adresate publicului pe categorii de vârstă, sex și cod poștal, nimic altceva.
Aceste măsuri vin ca urmare a refuzului celor de la Facebook de a limita reclamele politice sau de a le valida mai întâi înainte de publicare. Alegerile prezidențiale din SUA sunt miza cea mare în acest caz, nu tocmai cele care doar ce s-au terminat pe meleagurile noastre.
Be First to Comment