Studioul Obsidian are tendința să facă un anumit tip de jocuri. În general RPG-uri. În general experiențe ce implică foarte multe alegeri din partea jucătorului. În general câte o răscolire a standardului pe undeva pe acolo. Sigur, în cazul lui Pillars of Eternity nu a fost tocmai o deconstrucție a genului, ci o reconstrucție a unui sistem de statistici într-o formă plictisitoare, pentru că Sawyer urăște distracția. Cel puțin asta spune internetul.
Dar acum, ca un studiou Microsoft, Obsidian s-a apucat de alte lucruri. S-a apucat de Grounded. Bine, ce e drept, s-a apucat de el înainte să fie cumpărați de Microsoft, dar pentru că nu riscă să fie închiși mâine, îl vor și lansa.
Și ce este Grounded? Un joc la care ați fost micșorat la dimensiunea unui fir de nisip, și trebuie să găsiți un mod de a supraviețui în cel mai ostil mod cu putință: o curte a unei case din suburbiile americane.
Grounded ia forma unui joc de survival/crafting/construcție/open world-icesc la care vă veți lupta cu furnici, veți colecta resurse, veți construi cazemate, și în generați veți avea impresia că oamenii de al Obsidian sunt fani ai filmului Honey I Shrunk the Kids. În cel mai rău caz, măcar are o tematică originală, nu este încă o pustietate neprihănită de om ce așteaptă să fie cucerită de un brav luptător, și nu există zombies.
Jocul va fi lansat abia prin anul 2020.
Be First to Comment