Știați că are și Crytek propriul launcher? Eh, acum știți. Și veți avea nevoie de el dacă vreți să testați pe propriul vostru sistem un benchmark neutru de Ray Tracing, ce nu depinde de Nvidia, nu depinde de RTX, nu depinde de AMD, nu depinde de Radeon, nu depinde de Intel, nu depinde de… orice va lansa Intel anul viitor.
Astfel avem acum Neon Noir, un mic benchmark ce vă va permite să vedeți cu ochii voștri cât de bine se descurcă implementarea celor de la Crytek a Ray Tracing. Pentru a-l putea rula, studioul recomandă să aveți un fie un R5 2500X, fie un i7 8700, cu un Vega 56 sau un GTX 1070 și 16GB de RAM. Totuși, vă pot spune că va funcționa și pe un bătrân RX480, și chiar bine. Efectele de iluminare se propagau frumos pe ecran, iar sistemul a obținut un scor de 3209 cu setarea Ultra la Ray Tracing în 1080p.
Și, totuși, se poate observa o oarecare mică problemă. Aici nu știu să spun dacă au reușit cumva să decupleze framerate-ul suprafețelor reflective de restul grafici, sau dacă așa funcționează. Dar ce pot să vă spun este că mi-a dat impresia că reflexia luminii este calculată doar la intervale de câteva cadre, iar perioada în care nu este actualizată este înlocuită de o aproximare ce combină destul de stângaci două cadre.
Simplu spus, nu este Real Time Ray Tracing. Seamănă mai mult cu setarea de „Reflection update: medium-low” pe care o găseam la jocurile Need for Speed pe vremuri. Așa că nu va fi tocmai la același nivel de calitate cu orice altă implementare serioasă de Ray Tracing în timp real.
Totuși, pentru scene statice, unde nu prea se mișcă lucruri, arată bine.
Be First to Comment