Jocurile făcute pe Unreal Engine 4 sunt pe cale să arate mult, mult mai bine. Epic Games anunță că a cumpărat compania Quixel, o entitate responsabilă pentru crearea a mii și mii de resurse grafice scanate din lumea reală. Genul de lucruri ce arată excepțional, exemplare similare fiind folosite în jocuri precum The Vanishing of Ethan Carter și Metal Gear Solid 5.
Ca urmare, cam zece mii de resurse sunt acum disponibile gratuit și foarte ușor de integrat în Unreal Engine 4. Cei care vor să le folosească pentru alte întrebuințări, în afara motorului acesta, tot vor trebui să plătească pentru ele, ca până acum, dar numai jumătate din prețul vechi.
Apoi, următoarele variante ale uneltelor Bridge și Mixer create de Quixel, ce permit modificarea în detaliu a tuturor resurselor existente și realizarea de resurse noi, vor fi gratuite. Asta este valabil pentru toată lumea, nu doar pentru cei care folosesc Unreal Engine 4. Cei care au deja un abonament pentru folosirea resurselor produse de Quixel își pot primi banii înapoi.
Și ce înseamnă toate astea, efectiv, pentru muritorul de rând? Momentan nu prea multe. Dar, pentru dezvoltatorul de rând, înseamnă că pot îngrămădi în jocuri cu bugete foarte mici elemente grafice ce arată de parcă ar fi fost făurite de o mie de artiști lucrând ani de zile fără încetare. Și toate astea fără să îi coste vreun leu.
Be First to Comment