La cea de-a treia editia a evenimentului Bucharest Gaming Week, KFC Romania este prezent in cadrul evenimentului principal care va avea loc la Palatul Parlamentului in perioada 9-10 noiembrie.
Eevenimentul isi propune sa aduca impreuna pasionatii de esports, gameri, Youtuberi, dar si cele mai importante studio-uri ce sunt prezenti in Romania.
Intre expozantii din domeniul de food service, cei de la KFC se fac remarcati prin decizia de a se implica activ in dezvoltarea gaming-ului romanesc prin organizarea unui turnei de CS:GO si realizarea unui stand interactiv in cadrul evenimenului.
Pe 25 septembrie KFC a lansat KFC Arena powred by Nexus, competitia natioana de CS:GO in care s-au inscris 196 de echipe romanesti in 2 qualifiers ce s-au desfasurat online.
Acestea s-au luptat pentru un loc in KFC Arena, unde doar 8 echipa au reusit sa treaca in faza urmatoare. Pe 5 noiembrie, la Nexus Gamers Pub au loc semifinalele care vor decide cele doua echipe finaliste.
Jucatorii celor doua echipe vor beneficia de un bootcamp de pregatire cu un program special, fiind organizat de catre Nexus Gamers Pub. Castigatorii vor fi desemnati pe 10 noiembrie, in cadrul finalei ce se va desfasura pe main stage-ul de la Bucharest Gaming Week.
In perioada 9-10 noiembrie KFC invita la standul special amenajat, unde au fost programate sesiuni de gaming, intalniri cu echipa nexus Gaming si activitati surpriza care vor fi dezvaluite in cele doua zile dedicate pasionatilor de esports si gaming.
Un brand precum KFC, celebru atat la nivel international, cat si pe piata de food service din Romania, va cauta intotdeauna noi oportunitati la nivel de business. Nu intamplator am ales zona de gaming. In primul rand, aici este locul in care putem comunica direct cu o parte dintre consumatorii nostri, cei pasionati de gaming.
In plus, parteneriatul cu Bucharest Gaming Week este mai mult decat atat. Reprezinta dovada ca am inteles nevoile acestei nise si ne-am dat seama ca se cauta parteneri de incredere care sa investeasca in dezvoltarea unui domeniu cu foarte mult potential, unde gasim tineri dornici sa se afirme.
Vorbim de o generatie care are nevoie de sustinere si incurajare pentru a creste in aceasta zona, momentan neexploatata. Impreuna cu Bucharest Gaming Week, am decis sa fim alaturi de acesti tineri pentru a le oferi un context oportun de dezvoltare personala si profesionala si cu siguranta acesta este doar primul pas. Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
Be First to Comment