Press "Enter" to skip to content

KFC Arena gazduieste finala nationala de CSGO la BGW 2019

Nu cred ca trebuie sa va mai povestesc ce este KFC si cu ce se ocupa, ci am sa ma rezum la a va anunta ca anul acesta vor gazdui finala turneului national de Counter-Strike: Global Offensive pe scena Bucharest Gaming Week 2019, eveniment ce se va desfasura la inceputul lunii viitoare. KFC Romania sustine comunitatea de gaming din Romania si, in parteneriat cu Nexus Gaming si Bucharest Gaming Week (BGW), organizeaza o comptetitie nationala de CS:GO. Acesta va reuni, sub conceptul KFC Arena powered by Nexus, echipele non-pro din Romania care vor avea sansa sa obtina un loc in finala Bucharest Gaming Week si oportunitatea de a castiga unul din premiile puse la bataie, in valoare totala de 5000 de euro. Fanii CS:GO vor avea ocazia sa se remarce intr-un context deosebit, anul acesta marcand aniversarea de 20 de ani de la aparitia primei versiuni de Counter-Strike.

Inscrierile pentru KFC Arena s-au incheiat ieri, iar in acest weekend se vor desfasura calificarile online. Pe datele de 19 Octombrie, 26 Octombrie si 2 Noiembrie se desfasoara etapele online ale ligii KFC Arena, urmand ca semi-finalistii sa se dueleze intr-un turneu offline organizat la sala Nexus Gamers Pub pe data de 5 Noiembrie. In perioada 6-8 Noiembrie echipele finaliste vor lua parte la un bootcamp organizat tot la Nexus Gamers Pub in care vor avea parte de pregatire intensiva impreuna cu doi dintre cei mai buni jucatori de CS:GO din Romania. Toate acestea vor culmina pe data de 10 Noiembrie, cand scena principala de la Bucharest Gaming Week 2019 va deveni campul de lupta al finalistilor.

Premiile puse in joc de KFC Romania sunt considerabile astfel Locul 1 va pleca acasa cu 3500 de euro iar Locul 2 cu 1500 de euro, iar toti participantii la KFC Arena Powered by Nexus vor avea parte de o experienta inedite de joc.

„Inițiativa unei competiții pentru pasionații de gaming semnată KFC România a venit în contextul dezvoltării activității brandului și a deschiderii față de domenii care, deși sunt diferite de business-ul nostru principal, sunt locurile unde îi găsim pe o parte dintre consumatorii noștri, dar și alte publicuri. Am ales să organizăm o competiție cu o miză mare tocmai pentru că ne dorim să aducem un plus de valoare comunităților în care suntem prezenţi și să oferim un cadru competițional și educativ pentru noile generații de tineri. Parteneriatul cu Nexus Gaming și Bucharest Gaming Week reprezintă cea mai bună dovadă că un brand non-gaming poate alege să se implice într-un domeniu diferit și să ofere jucătorilor de gaming din România ocazia să se afirme”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.

Articol preluat de pe zonait.ro

Sharing is caring!

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

shares