Press "Enter" to skip to content

Call of Duty: Modern Warfare adaugă suport pentru NVIDIA Ansel și Highlights

Call of Duty: Modern Warfare, titratul first-person shooter, va adăuga suport pentru NVIDIA Ansel și NVIDIA Highlights la lansare. Jocul va mai beneficia de umbriri ray traced în timp real și NVIDIA Adaptive Shading. Activision a anunțat și cerințele de sistem pentru joc, într-o varietate de configurații.

Call of Duty: Modern Warfare adaugă suport pentru NVIDIA Ansel și Highlights

GeForce Experience este partenerul plăcilor grafice NVIDIA. GeForce Experience le oferă gamerilor modalități prin care își pot îmbunătăți experiența de gaming, cu ajutorul unor tool-uri care permit utilizatorilor să interacționeze în noi moduri cu titlurile lor preferate. Două dintre aceste tool-uri vor fi disponibile în Call of Duty: Modern Warfare: Ansel și Highlights.

Ansel este un mod de captură foto performant care le permite gamerilor să captureze imagini spectaculoase din timpul jocului. Acestea pot fi editate prin diferite filtre înainte să fie distribuite pe canalele de social media, forumuri sau pe website-ul Shot With GeForce.

NVIDIA Highlights capturează automat momentele cheie din jocurile multiplayer, scheme impresionate prin care gamerii își conduc echipa la victorie. Fișierele pot fi partajate cu ușurință în online.

Grafica din Call of Duty: Modern Warfare atinge un nou apogeu

NVIDIA este partener oficial pentru varianta de PC a Call of Duty: Modern Warfare. În acest context, NVIDIA lucrează cot la cot cu Activision și Infinity Ward pentru a duce grafica din Call of Duty: Modern Warfare la un nou nivel. NVIDIA, Infinity Ward și Activision lucrează împreună pentru a implementa ray tracing în timp real, NVIDIA Adaptive Shading, NVIDIA Ansel și Highlights în joc.

Ray Tracing-ul în timp real schimbă modul în care jocurile sunt dezvoltate și îmbunătățește considerabil calitatea imaginii.

NVIDIA Adaptive Shading este o tehnică avansată de umbrire care permite dezvoltatorilor să îmbunătățească performanțele în joc și să obțină rezultate realiste în timp real, imposibil de realizat în trecut. Ajustând rata în care porțiunile de ecran sunt umbrite, tehnologia reduce ”munca” plăcii grafice, fapt ce rezultă într-o creștere de performanță, fără ca imaginea să fie afectată.

Cerințele de sistem pentru Call of Duty: Modern Warfare pot fi vizualizate pe blog-ul Activision.

Articol preluat de pe movienews.ro

Sharing is caring!

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

shares