Noul titlu din seria Call of Duty va adauga suport pentru Nvidia Ansel Si Nvidia Highlights. Jocul va mai beneficia si de imbriri ray traced in timp real si Nvidia Adaptive Shading.
GeForce Experience le ofera gamerilor modalitati prin care isi pot imbunatati experienta de gaming cu ajutorul unor unelte care permit utilizatorilor sa interactioneze in noi moduri cu titlurile lor preferate.
Doua dintre aceste unelte vor fi disponibile si in Call of Duty: Modern Warfare: Ansel si Highlights.
Ansel este o unealta de captura foto performanta, care le permite jucatorilor sa captureze imagini spectaculoase din timpul jocului.
Acestea pot fi editate prin diferite filtre inainte sa fie distribuite pe canalele de social media, forumuri sau pe website-ul Shot With GeForce.
Nvidia Highlights captureaza automat momentele cheie din jocurile multiplayer, scheme impresionate prin care gamerii isi conduc echipa spre victorie. Fisierele pot fi atasate cu usurinta in mediul online.
Nvidia este partener oficial pentru varianta de PC a Call of Duty: Modern Warfare. In acest context, Nvidia lucreaza cot la cot cu cei Activision si Infinity Ward pentru a duce grafica din Call of Duty: Modern Warfare la un nou nivel.
Nvidia, Infinity Ward si Activision lucreaza impreuna pentru a implementa ray tracing in timp real, Nvidia Adaptive Shading, Nvidia Ansel si Highlights in joc.
Nvidia Adaptive Shading este o tehnica avansata de umbrire care permite dezvoltatorilor sa imbunatateasca performantele in joc si sa obtina rezultate realiste in timp real, lucru ce era imposibil de realizat cu putin timp in urma.
Ajustand rata in care portiunile de ecran sunt umbrite, tehnologia reduce ”munca” placii grafice, fapt ce rezulta intr-o crestere de performanta, fara ca imaginea sa fie afectata.
Be First to Comment