Ubisoft lanseaza noul titlul AAA, Tom Clancy’s Ghost Recon Breakingpoint, titlu la care filiala din Bucuresti a avut o contributie considerabila.
La ultimul titlu din serie au lucrat 200 de developeri din studio-ul bucurestean, contribuind la crearea lumii, misionilor, armelor, modului PVP Ghost War dar si la adaptarea integrala a jocului pe platforma PlayStation 4.
Actiunea jocului Ghost Recon Breakpoint se desfasoara in Auroa, o insula fictiva pe teritorul careia Skell Technology isi desfasoara operatiunile de productie a echipamentelor militare.
Jocul readuce in prim plan Unitatea Speciala formata din Ghosts, ce are obiectivul sa reia controlul insulei de la Wolves, factiunea formata din fosti soldati ai Armatei Statelor Unite. Campania principala poate fi jucata fie in singleplayer sau multiplayer cu pana la 4 jucatori, in mod co-op.
Echipa locala de productie a dezvoltat integral Ghost War, modul Player versus Player care va fi disponibil chiar din ziua lansarii.
In plus, hartile de multiplayer au fost construite in totalitate de catre Ubisoft Bucuresti si sunt parte integranta a lumii din Ghost Recon Breakpoint.
O alta noutate este introducerea sistemului comun de progresie, care permite jucatorilor sa creasca nivelul personajului in ambele moduri de joc, PVP si PVE.
Ubisoft Bucuresti a dezvoltat mai mult de jumatate din lumea jocului, inclusiv armele, accesoriile acestora si toate misiunile aditionale ale campaniei principale din Ghost Recon Breakpoint.
Cel mai nou joc al seriei Ghost Recon este partial dezvoltat de Ubisoft Bucuresti, care are o experienta de peste 9 ani in productia francizei, in colaborare cu Ubisoft Paris, Bordeaux, Montpellier, Belgrad, Odessa, Kiev, Milano si Shanghai.
Mai mult decat atat, testarea jocului s-a realizat de catre echipa de QA din Bucuresti formata din peste 200 de game testers, impreuna cu cele din Kiev si Pune.
Be First to Comment