Astazi este data oficiala de lansare a lui Ghost Recon Breakpoint iar Ubisoft a adresat unele probleme privind microtranzactiile incluse in acest titul si au ales sa elimine unele elemente ce serveau drept „Time-Savers” si care nu trebuiau sa fie disponibile in ziua lansarii oricum. Ubisoft s-a adresat fanilor pe forumul oficial pentru a discuta despre continutul pe care il poti cumpara in-game si cum au incercat sa ofere o experienta corecta si care rasplateste pe toata lumea, fie solo, co-op, PvE sau PvP.
Ubisoft a inceput discutia legandu-se de doi factori care au iesit in evidenta si s-au dovedit foarte importanti pentru echipa. Primul este ca Breakpoint nu va include elemente pay-to-win, iar cel de-al doilea prevede ca jucatorii care aleg sa nu cumpere obiecte in-game sa se poata bucura de joc fara probleme.
Dupa care, a urmat o discutie despre obiectele „Time Savers” care au aparut in magazinul jocului dar nu trebuiau sa fie lansate inca, ci mai tarziu, pentru jucatorii care nu cumpara jocul inca de la inceput.
Suntem constienti ca in perioada de Early Access a lui Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint care a inceput la 1 Octombrie, unele iteme Time-Saver (pachete de Skill Points, XP Boosters, pachete de piese pentru imbunatatirea armelor) erau disponibile pentru achizitie pret de cateva ore in magazinul nostru, dar nu am facut-o intentionat, ci a fost o eroare din partea noastra. Aceste elemente au fost create drept o cale optionala pentru a impinge de la spate jucatorii care vor cumpara jocul mai tarziu si de a le oferi o sansa in fata celor ce joaca de mai mult timp. Aceste Time-Savers au fost sterse din magazinul nostru momentan.
Ubisoft a lamurit si ideea ca Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint este un titlu live si va creste in timp, ca urmare a feedback-ului oferit de jucatori.
Be First to Comment