O veste bună pentru cei care încă mai au un RX480 în carcasa lor, și se întreabă dacă vor fi cumva obligați să facă un upgrade pentru a se bucura de noile tehnologii anunțate anul acesta de AMD. Vă puteți păstra placa, fiindcă RIS va fi disponibil și pentru voi.
Ce era RIS? Radeon Image Sharpening. O funcție ce face mai clară imaginea unui joc, îmbunătățind detaliul fără să aibă un impact însemnat asupra performanței. În esență este răspunsul pe care l-a oferit Radeon pentru DLSS-ul celor de la Nvidia. Funcția este menită să permită utilizatorului să ruleze un joc pe o rezoluție mai mică, ce va da impresia unei rezoluții mai bune în ceea ce privește detaliul, fără a necesita elemente de machine learning complexe pentru a genera rezultatul final.
RIS este disponibil doar pentru anumite jocuri, ce funcționează pe DirectX 12 și Vulkan, nu și pentru cele de DirectX 11. Dar, fiind un proiect open source, cine știe ce se poate întâmpla.
Probabil vă spuneți acum „Ah, bun, deci pot să stau liniștit cu Vega 56-ele meu”… eh, aici e buba. Seria Vega nu primește suport pentru așa ceva deocamdată. Nu de alta, dar seria Vega are ceva mai multă putere ca cea Polaris, așa că tot se poate folosi mai bine de rezoluții mari. Posibil să îi vină ziua cândva.
Dacă vreți să vedeți cât de bine funcționează pe RX400-ele sau RX500-ele vostru, puteți descărca driver-ul 19.9.2 pentru a-l testa, și să sperați că driver-ul nu strică altceva.
Be First to Comment