Final Fantasy 7 Remake va avea un mod de gameplay „clasic” pentru jucatorii care prefera vechiul stil role-play turn-based, exact cum era jocul original in anul 1997. In cadrul Tokyo Game Show de sambata, producatorul Yoshinori Kitase a confirmat faptul ca remake-ul JRPG-ului legendar va reimprospata jocul pentru a-l transforma intr-un action-RPG, dar fanii mai vechi nu sunt uitati, astfel va fi introdus si un mod de joc care sa provoace nostalgie intre jucatori si care sa nu se indeparteze de la formula clasica a jocului.
Conform unui rezumat tradus din japoneza pentru Final Fantasy 7 Remake de la TGS, modul clasic va recrea stilul gameplay-ului turn-based cu care fanii sunt familiari, in timp ce modul standard va umple automat ATB Gauge-ul jucatorilor pe masura ce acestia lupta cu adversarii. In Classic Mode, acest aspect al jocului este facut tot automat. Jucatorul nu trebuie sa faca nimic iar caracterele ataca automat, umpland ATB Gauge-ul.
Jucatorii care opteaza pentru modul clasic „nu isi vor face griji pentru partea de actiune a sistemului de combat”, sustine Square Enix, „si pot sa se concentreze pe selectarea comenzilor, fiind astfel posibil sa joace [Final Fantasy 7 Remake] ca si cum ar fi un RPG clasic bazat pe selectia din meniuri”.
Jocul va fi lansat pe data de 3 Martie 2020 pe PlayStation 4.
Be First to Comment